Tre kronor

Har haft en liten Tre Kronor-nostalgitripp. Nu är jag frustrerad för jag kommer inte ihåg hur alla i familjen Karlsson-Persson såg ut. Lyckligtvis så finns det gamla avsnitt att ladda ner. För det finns fan inte en enda bild på hela internet. Bra med piratebay! Glöm mitt "Lägg ner piratebay-inlägg." Eller nä... eller jo....  jag är kluven i den frågan. 

Dom som gjorde Tre Kronor måste ju ha gått in i väggen rejält till slut. Den FEM ÅR långa serien slutar ju med att i stort sett ALLA sprängdes i luften. Sten Frisk satte punkt med ett litet självmordsattentat...! Är det Därför jag avskyr honom än idag?

Han förstörde halva min barndom... Sten... 


Rederiet sändes förresten i 10 år!!!!! 92-02. Fan va tomt det blev sen...  En 10-årig vana bröts.  Det förstörde halva min barndom....oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback