Billyboy å Jag

Det är trevligt med sol tycker jag. Tycker Bilbo oxå. Han ville gå en längre promenix idag för en gång skull, för han var sprallig av vårkänslor? Å sen ville han stanna kvar här utanför å lattja i buskarna. Men det fick han inte. Så vi tänkte sätta oss ute på ballen i solen istället å läsa en bok för en gång skull(!!!) men det var så kallt att det inte funkade fast vi var ordentligt påpälsade. Vet ni att man kan faktiskt bli brun av solen nu. Jag satt en stund bara å fick vita märken på näsan efter solbrillorna. Eller så var det köldskador...


Nu är det slutjiddrat. Jag å Billyboy ska åka till Jäjk. Lasse har installerat min cdspelare i bilen så nu kan jag poppa min nya skiva när ja åker. Yeah Yeah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback