Jobbar natt

Drömmar speglar ju verkligheten oftast. Om man tänker på något mycket under dagen så drömmer man om det på natten. När jag fick veta att jäjk va på smällen så drömde jag hela tiden om ungar. Nu har jag fått jobb ganska många nätter i rad. På äldreboende, på rixvideo med mera. Inatt var jag jävligt eftertraktad. TVÅ företag ville ha mig. En rörfabrik i Bernshammar och en städfirma. Om jag nu drömmer att jag får jobb varje natt, varför drömmer jag så JÄVLA realistiskt?? Kan jag inte få ett kul värstingjobb eller nåt? It´s a dream FFS!!!

Imorse måste jag varit väldigt utarbetad. Skulle värma vatten i micron, men jag värmde en tom kopp. Den blev het. 

Nu är det fredag. 

Igen.

Kommentarer
Postat av: Moa

men imorgon är det lördag! ska vi gå till ögir?

2009-03-13 @ 18:11:43
Postat av: Hoa

Det är inte helt omöjligt. Va händer där?

2009-03-13 @ 20:17:24
Postat av: Moa

känner en som ska spela där. skulle tydligen få gratis inträde o en drink, om jag sa till innan.

2009-03-14 @ 03:19:19
Postat av: Häläjna

Cool man! Vore jäkla skoj. Men du det är melodifestivalfinaaaalen idag!! Å jag har gått å blitt sjuk så utgång känns jobbigt.

2009-03-14 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback