My socks sucks


Idag satte jag på mig mina turstrumpor och åkte till Proffice i E-tuna. Ja, jag har faktiskt ett par turstrumpor. Jag satte på mig dom sprillans nya den dagen jag skrev och körde upp. "Om jag klarar det så blir det här mina turstrumpor!" sa jag. Och så blev det. Tyckte dom kunde behövas idag. Om dom gjorde nån verkan så betyder det att det skulle blivit total katastrof utan dom för nå vidare bra gick det inte. Det var bara ett infomöte, men jag lyckades nog göra ett värdelöst intryck ändå. Imorgon ska jag fly till komvux i panik å försöka få in mig på en utbildning. För att kanske på nåt vis undslippa(?) detta andra jag gett mig in på. Det betyder att jag kommer ha samma strumpor två dagar i rad. Hur många dagar kan man ha ett par turstrumpor innan dom tappar effekten? Kanske hade jag sån grotesk jäkla tur på min uppkörning att dom blev alldeles jävla utpumpade redan då?! Jag vet inte...

Jag vet inte om undslippa är ett ord heller, men det låter som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback