Hemlösa skator


Nu är jag jävligt upprörd!! I trädet utanför mitt fönster har 2 små skator byggt och byggt å slitit deras arslen av sig på ett stort stort skatbo i veckor, månader. Jag brukar sitta å titta på dom (har ganska mycket fritid.) Jag var fett imponerad över hur dom kämpade och slet med varje liten pinne. Det skulle bli perfekt. Nu hör jag en jävla motorsåg utanför!!! Dom har sågat ner just precis det trädet!!!!!!!!! Fyfan asså! Stackars små skator!!! Dom blev ivägskrämda, och när dom kommer tillbaka är allt borta. Boet som deras ungar skulle kläckas i. Jag har lust å börja tjura!! Onda jävla människor!!



Kommentarer
Postat av: Renée

Näe, GUD vad sorgligt!

Allt jobb för att skapa ett tryggt hem... =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback