Life is a Soap... ?!

Sitter å småtittar på 183 dagar och känner igen en person. "Taggen!" tänker jag direkt. Förstå vad tre kronor är inprintat i huvudet fortfarande!! Han har jag ju lixom inte sett på hundra år. Ändå kopplade det så fort. Taggen....



Tänk vad vissa skådespelare får dras med sina roller länge. Typ varannan person som va mä i rederiet kallar jag fortfarande för deras rederinamn. Joker, Uno, Reidar Junior, Per Silver, Henrik Bjurhed, med mera. Per Morberg hette Viggo tills nyligen, då jag började förknippa honom med "Vad blir det för mat?" istället. I alla dessa år när jag kollat på tv och sett Per Morberg i en roll har jag fnyst och muttrat; "Viggo..." Han va en riktig jävel han. Nu älskar jag honom dock. Googla på rederiet och titta vilka som varit med. Typ varannan svensk skådis. Helt galet. En person jag oxå muttrar om när jag ser är "Sten Frisk." Han är ju med lite här å där numera. Jag vet inte vad han heter. För mig är han bara Sten Frisk. Den sjuke jäveln. Å mitt agg blir ju inte mildare av att han tömmer pojkar på blod i "Låt den rätta komma in."

Kommentarer
Postat av: Rejne

183 dagar e asbra! Den går att kolla på på SVT play.

Kom hit snart!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback