Kalaslördag

Rosévin ska jag dricka resten av maj. Everyday. Resten av sommarn oxå faktiskt. För rött vin vill jag inte ha på sommaren. Det går väl till mat och om det är mörkt och kallt, men sitta ute i solen med ett ljummet glas rödvin, nänänä. Vitt vin gillar jag inte heller. Så vilken tur att det finns Rosé. Det kanske är lite sliskigt oxå, men skitsamma. Den här smaken har jag aldrig provat. Casas patronales Rosé. Är den god? Äcklig?



A-K:s 25-års partaj ikväll då. Jag blev ju förkyld, dassig och rödnäsad dagen till ära, men jag tror jag har det under kontroll. Jag ska försöka att inte bli så bakis, för imorrn ska jag baka till min egen födelsedag. Jag fyller tydligen på måndag jag. Man kan inte baka om man är bakis, även om det låter så. Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback