Saker som irriterat mig i veckan.


  • LidLs kassor. Man måste fort fort få undan sina varor. Om man inte hinner packa i påsarna på bandet innan nästa kund kommer så måste man flytta varorna till fönstret och stå där och packa i....?! vafan...
  • Folk som säger att dom inte gillar tårta, men äter gärna kakor, bakelser och annat. Tårtor finns i tusentals smaker och versioner. Hur man bestämma att man inte gillar tårta?
  • Folk som låter sina hundar springa lösa och springa fram till andra hundar, "för att dom är så snälla". Visst, men MIN hund som går i koppel kanske inte är lika snäll.
  • Att folk inte fattar att containern i soprummet är till för att lägga sopor i, och lägger allt bredvid på golvet istället.

Det var väl inte så mycket....

Kommentarer
Postat av: Moa

svar på tal;

1) de som konstruerat lidl fattar inte att det händer att man går själv o handlar, för gör man det hinner man verkligen inte med att göra allt man måste!

2) ALLA gillar tårta om de gillar gotter, de kanske bara inte har hittat sin favorit än.

3) JAG VET! tycker de att det är lika kul när min hund satte sig i nacken på deras?!

4) HAHA. jag hör att du bor på nygård!! det var där min hund lärde sig att man absolut inte får äta sånt man hittar på marken, folk är ju helt tokiga där!

2009-05-14 @ 14:25:20
Postat av: schabla

Precis, du hajjar preciiis! Man måste nästan ta en vagn om man ska handla på lidl, så man kan kasta grejerna den fort som fan så man hinner undan.

Jaa, dom kastar ofta och gärna kycklingben och annat mumsmums ute på gräsmattor och i buskar. Det blir väl lätt så, när dom sitter och grillar i varje hörn, dygnet runt.

2009-05-14 @ 14:42:04
Postat av: Moa

Mmmm... men det svårste som finns är att lyfta på locken på sopgrejerna. De orkar bära dit påsen- men lämnar dem alltid!!! Det gjorde mig skitarg! Inte konsigt att det kryllar av råttor o fåglar över hela nygård- det är ju gratis mat ÖVERALLT!

Det tog mig as lång tid att fatta att det inte bara var en stor fönsterbräda, det var när jag hörde någon annan säga att man måste packa där som jag insåg att folk gjorde det helatiden...

2009-05-15 @ 09:48:54
Postat av: Schabla

Lata jävlar asså. Å i mitt soprum äre ju lixom en stor container utan lock. Det är bara å svinga ner påsarna där... men nej, det är lättare att lägga dom bredvid. Sopsortering är inget ord dom lärt sig heller. Här blandas det hejvilt. Typ.. gamla kaffebryggare i färgat glas-tunnan å sådär.



FUCK LIDL!!!

2009-05-15 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback