Töntparkering

Hahaha, fan va roligt. Jag gick ut med bilbo nyss och såg hur fan jag hade parkerat porschen. Jag är petnoga när jag parkerar. Jag backar, rätar upp, kliver ur och tittar, sätter mig igen, backar, rätar upp....  allt för att jag ska stå precis i mitten av rutan. Jag vill inte störa någon eller utsätta nån för trängsel. Det har jag tydligen gjort förut för jag har röda märken och bucklor på bildörrarna...! Om jag står i ett hörn av en parkering så ställer jag mig så långt ut åt kanten som möjligt så det blir mycket plats åt andra sidan. 
Men dagens parkering var något alldeles extra såg jag. Patetisk. Skrattretande. Pinsam. Porschen ser ut som en rädd lite hare som krypit upp i ett hörn. Det skulle kunna stå en bil bakom och bredvid mig, i samma ruta. Jag har kört ut med framhjulen på gräset tillåmä. Så jag står en meter längre fram än alla andra. Jag förstår att ni är ivriga över att se detta. Så eftersom jag inte har någon kamera så ritade jag en verklighetstrogen bild.




Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA!

2009-05-14 @ 14:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback