Bad hairyear

Jag har egentligen ingenting emot skator. Jag är EMOT all fällning av träd med skatbon i. Det gör inget om dom skiter på min bil heller. MEN, när skatorna kommer flygandes med pinnar och försöker flytta in i MITT HÅR när jag är ute och går, då blir jag faktiskt irriterad på dom. Det finns gränser. Jag vet att jag måste klippa mig. Det har gått för långt. Men hur ska jag klippa då?



Jag kan skaffa lugg igen och se såhär cool ut....



...but then I also have to face the devil every morning.


Kommentarer
Postat av: Renée

Vad fin du är!



=)



Kraaaaaam

Postat av: Moa

du är så cool i lugg!

2009-05-13 @ 14:00:22
Postat av: Hick

Jag vet!! Jag inte bara SER cool ut i lugg, Jag BLIR fett cool oxå!

2009-05-13 @ 14:08:02
Postat av: Moa

klart du blir!

2009-05-14 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback