Bitter on a friday

Jag känner ett stort behov av en riktigt jävla bra fylla och kul sällskap. Bra fylla som i alldeles lagom, inte bra som i aprak. Det var jag förrförra helgen.... å då hamnade jag i fängelse. Är man så full så man hamnar i fängelse, då är det inte en bra fylla. Tur för nippe att jag inte anmälde honom för vållande till annans cpfylla, för jag sa åt honom att bara köpa EN flaska vin å några öl. Han köpte TVÅ flaskor vin + öl, och två flaskor jag drack såklart. Och fort gick det. Dock med lite hjälp från jojje men ändå...!

Nästa fylla ska bli bra. Jag ska äta ordentligt innan och dricka bara EN flaska, eller bara öl... eller fan vet ja.

Inatt ska jag vara fyllechaffis åt nippe och emil som gör brorsan å syrrans osäkert. Tur att dom är där och drar upp medelåldern ?! Håll koll på era tonårsdöttrar bara..   ?   näh..

Jag är fan bitter idag. Jag vill ha kul. Jag har akut skojbrist. Symptomen på det är rynkad panna, hängande mungipor och djup depression.


Förresten appropå fyllechaffis. Hur kör jag egentligen?? Jag ska inte berätta allt jag gjort med bilen idag, men jag körde som ett jävla rattfyllo. Absolut inte fort. Bara helt okontrollerat med noll förmåga att kunna mäta avstånd till vägkanter och andra objekt.

Men inte va ja full. Jag är nykter. Uttråkad. Bitter. Å nu ska jag åka och hämta 2 fyllon.




Kommentarer
Postat av: Rajjen

i fängelse?? tell me more!



det du saknar är en fylla med mig!=D

det får vi ordna tycker jag.



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback