v 19

H*n är extremt lik Nippe i profil redan nu.

Nu ökar man i vikt med ungefär ett halvt kilo i veckan. Jotack, jag märker det. Om jag kan hålla mig till ett halvt kilo i veckan så är jag glad. Då kommer jag ändå ha spräckt den skräckinjagande 70-gränsen på vågen när det är dags att föda. Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle ställa mig på vågen och se siffran 60 heller, men det är precis ordnat. Jag måste sluta äta godis!!!! Men hur ska det gå till? Jag är en gravid kvinna som jobbar i en GODISAFFÄR ffs!! Jag jobbar långa 12-timmarspass, och det är inget ansträngande arbete precis. Saker hade sett helt annorlunda ut om jag tex jobbade i en skosnörefabrik....?! Å det hade sett extremt annorlunda ut om jag jobbade på nautilus ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback