v 20

Eller... egentligen är jag i v 20 om två dagar om man ska va petnoga, eftersom dom ändrade förlossningsdatum på ultraljudet. Men jag är säker på att pyret därinne är lite före i utvecklingen, så vi kör på som förut.
Efter v 20 är det bara fullt ös tror jag. Det kommer växa å brista å knaka å braka både här å där från och med nu. Klara färdiga kör!!
(btw, hur fet måste jag bli innan folk slutar fråga om jag ska UT i helgen?)

Idag var det nån dåre som bombhotade skatteverket. Polisen spärrade av 100 meter åt alla håll och utrymde alla lokaler inom det området, utom Rixvideo som ligger precis mittemot?! WTF! Vi fick vara kvar å hålla snutarna med vatten. Jag hade gärna blivit utrymd ett tag i solen...?! Ingen bomb fanns det iaf, å kunderna fick börja strömma in efter en timme eller två.

Dessa filmer ska jag somna ifrån idag.

Kommentarer
Postat av: Moa

va?! blev ni INTE utrymda? konstigt.

vad tror du- var det nån som blev besviken på skatteåterbäringen?

du får säkert vänta nån månad till innan folk slutar fråga om du ska ut, tänk på att du är ganska kort, så det syns inte så mycket av din mage där bakom disken, inte än iallafall!

2010-04-13 @ 23:59:13
Postat av: Hoa

Nä! Lite diskriminerande kändes det. Dom kom bara in å berättade om bombhotet för att dom ville ha vatten. :O

Garanterat nån som fått restskatt eller vad det heter. :)



Jo, folk vet ju inte om man bara gått upp i vikt eller om man är på tjocken. Jag har rätt stora tröjor å så. Så jag ser bara allmänt stor ut.



2010-04-14 @ 20:18:11
Postat av: Moa

nåja, när du börjar runda till dig mer så kommer de se, det kommer säkert synas bra på dig då.

vilka as! fick de nåt vatten eller vägrade du om de inte utrymde dig?

2010-04-16 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback