Fästinginvasion.

Idag när jag käkade frukost så KRÖP DET EN FÄSTING PÅ MIN ARM!!!!!!!!!  Jag skrek ett dödsskrik och kastade iväg den. Sen var jag ju tvungen att leta efter den så jag kunde förgöra den. Hur många fästingar krälar det runt här hemma egentligen? Jag kan inte vara säker nånstans....!?

Vi har vart i malingsbo idag. Åkte dit en sväng å fikade med Pia å Rickard. Bilbo sprang lös och samlade ihop fler fästingar. Åkte förbi överskott i baggbron på vägen dit OCH tillbaka. Brände 500 spänn. 250 kr småjox och 250 kr babybjörn mjuklift! En lila! Mycket praktisk pryl. När ungen blir större kan man ta ur botten å göra den till nån slags åkpåse till sittvagnen. Skitbra.

Nu har vi käkat makaroner, gräddsås, svamp å köttbullar. Så in i helvete jävla fint satt det. Fast det var köpt svamp. Jag kommer aldrig gå in i en skog mer efter den här fästinginvasionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback