Frekevägen, Djursholm

Det här huset har jag varit på visning på, tror mäklaren som sms:ar mig varje dag och berättar hur det går i budgivningen..!? Nu är det uppe i  5 600 000 !!!!! Hur fan kan man lägga 5,6 miljoner på det här?? 4 rum. Renoveringsbehov, liten gård, grannar tätt inpå, finns inte ens ett badkar... å inte nog med det, idag fick jag sms om att det var asbest i källaren oxå...! Jisses! Om det här huset låg i kolsva skulle det nog starta på max 600 000 eller nåt?!
För 5 600 000 bör man få nån slags nyrenoverad herrgård med jättestor sjötomt, relaxavdelning, pool, lite skog och massa uthus....?!
Asså.. hur kan man först å främst ens ha råd med 5,6 miljoner?? Och HUR kan man isåfall vilja spendera dom på den HÄR kojan?? Sen ska man renovera skiten för x antal pengar oxå. Jag förstår inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback