17 dagar kvar, eller inte.

Igår var det Kolsvanatta för tjugofemte gången. Det är lika gammalt som moi! Dvs i sina bästa år. Synd att det är "nedläggningshotat". Jag deltog icke i festligheterna igår. Jag var hundvakt, lite chaufför och satt hos P & L och käkade lasagne och chips.

Imorron är det doktorbesök och ultrasound i västerås. Speeenande!! Hoppas h*n ligger rätt och att alla armar och ben sitter där dom ska....! Jag är bra sugen på att ta reda på könet, men neeej. Jag får hålla ut till onsdag. Jag tänkte nämligen föda då...! Passar bra. Nippe är ledig och jag är klar med alla bestyr.

Jag är hungrig. Hela tiden. Bakade en kladdig kladdkaka för en stund sen för jag var så sugen på choklad. Det var som att äta smet.
Nu struntar jag i vad jag äter å hur mycket jag går upp i vikt. För nu ser jag ljuset i tunneln, och jag kan snart börja banta. Nu bläddrar jag automatiskt rakt förbi "mammatälten" i H&M-katalogen och siktar in mig på dom vanliga kläderna, som en vanlig människa. Å min macka med brieost och salami + glas rödvin är bara runt hörnet. I can smell it !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback