Rocky the kid.

Inatt drömde jag att jag var på ultraljud, för jag skulle kolla hur mycket ungen vägde. Den vägde bara 900 gram?! När vi ändå var där så kollade vi könet, och det var en snopp ! Tänkte; "shit, har ju inte kommit på nåt pojknamn än!". Sen fick jag se honom 18 år fram i tiden (det var ett väldigt avancerat ultraljud...?!). Då såg jag honom bakifrån i en korridor på en skola i Västerås. Han hade slitna jeans, t-shirt och långt krulligt hår som en hårdrockare. Knarkade gjorde han oxå. Sen fick jag se honom i ett kök med kockutstyrsel (YeS!). Då såg jag hans ansikte lite snabbt. Han var lik nippe på ögonen och näsan, men han hade min käft...?!
Jag fick inte veta vad han hette, men jag föreslog för nippe att vi skulle döpa honom till Rocky !!!

Kommentarer
Postat av: jajkz

JAA! Rocky kan han heta!!!

2010-08-10 @ 09:35:49
Postat av: Hojk

YES! Nu när jag ändå vet att han ska bli en hårdrockande knarkande kock så kan han ju faktiskt heta det!

2010-08-10 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback