v 37

36 hela veckor + 0. Det är alltså 4 veckor kvar om jag föder på the day. Men det låter så jäkla länge. Jag drar alltid bort nån vecka när nån frågar. Det känns bättre då.
max 3 veckor kvar då...

Inatt somnade jag rätt så fort, mådde kanon. Men vaknade sen av världens jävla överhettning och halsbränna. Jag öppnade fönstret och fick somna om sittandes. Lite senare stod jag på alla 4 på vardagsrumsgolvet som en idiot och ropade "ajajajajaj". Jag var uppe å gick och fick typ kramp i ljumskjäveln och kunde inte ta ett steg. Det är en liten "krämpa" jag har fått nu. Det hugger till i ljumskarna så jag har lust att rasa ihop. Det händer ofta när jag sitter på toa oxå. Då kan folk höra ett svagt "ajajajajaj" där inifrån. Det är bara jag som håller bara på att ramla av toalettstolen! Annars är det faktiskt rätt så lungt med krämpor hittills. (Det där kommer jag få ångra att jag skrev...)

Magen har intagit formen av en mumin-nos. Väldigt utstående och lite fyrkantig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback