Bajshatare - Läs ej detta inlägg!!

Jag vet inte varför jag tror att andra är intresserade av hur min bäbis bajsar. Jag vet inte varför jag skriver ett bajsinlägg rakt efter ett frukostinlägg. Jag vet inte varför jag skriver ett bajsinlägg överhuvudtaget. Det bara kommer. Jag kan inte hejda mig. Antagligen så beror det på att jag har bajs på hjärnan (kanske även bokstavligen). Jag går hela dagarna å väntar på att Vera ska bajsa. När jag tycker det går för lång tid emellan gångerna så börjar jag bekymra mig meeer och meeer och jag känner ett stooort behov att prata om det, och när det väl kommer (bajset) blir jag så lycklig så jag vill bara kasta mig på telefonen, ringa alla jag känner och dela med mig av de goda nyheterna. Men nu bloggar jag istället. Varsågoda;
♦♦♦
Vera har äntligen bajsat, efter TVÅ långa dagar!! Och OJ OJ OJ vad hon sket. (Här vill jag verkligen beskriva konsistens, hastighet och lukt..., men jag låter väl bli då.)
Det är härligt!! MEN, det som är läskigt är att det kommer tyst tyst, så man har ingen aning om att det är på gång förrns det är försent. Med försent menar jag att två dagars avföring får inte plats ens i den bästa blöjan i världen. Detta har nu skett 2 gånger, med 2 dagars mellanrum. Jag börjar se ett mönster. Om det här blir ett återkommande bajsande så innebär det att jag måste planera in det i mitt "fullspäckade" schema, så jag håller mig hemma dom dagarna det är dags. (Jag kommer helt seriöst gå å skriva BAJSDAG i almanackan nu...) För skulle hon ligga i en vagn, sitta i en bilbarnstol, i någons knä eller god forbidd- ligga i nån annans soffa när det kommer så skulle det bli ugly. U G L Y.
Ordet Skitdag har fått en helt ny innebörd.

Kommentarer
Postat av: Renée

*Hahaha, vad rolig du är! =D*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback