Det bästa med Citygym i Kolsva...

... är att man får träna SJÄLV.
Det tog ett par dagar innan jag ens fick upp dörren hit. Man måste ha en speciell "teknik" för låset krånglar. Cajsa, som är en rutinerad citygymmare följde med och visade igår. In kom jag imorse alltså. Men ut var svårare. Man måste ha en speciell teknik när man ska låsa upp inifrån oxå...!? Men snart hoppas jag kunna den där dörrjäveln utan problem.
Kolla på bilden. Fattar ni vad man ska göra med alla jävla stålkonstruktioner? Dä gör inte jag. En del grejer är ju helt jävla obegripliga?! Som den där grejen mitt på golvet näst närmast hitåt i bild...?!? Och alla dom där vita grejerna därborta?! Jag kände igen typ en benmaskin som tränar insidan av låren, och en som tränar insidan av armarna. Jag kommer bli helt oproportionelig. <-- Det där ordet fick jag googla stavningen på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, din blogg är bara så underhållande :) maskinen näst närmast är en ryggmaskin, du står med varsin fot på plattorna och drar stången uppåt :) träna lugnt.... /Erica (Alexanders mamma kanske jag ska förtydliga)

2010-12-17 @ 21:48:45
Postat av: Helena

Haha, tack för förklaringen. Då är jag iaf En stålkonstruktion klokare. :) Träna lungt ska jag. Nåt annat orkar ja inte. :)

2010-12-18 @ 01:41:21
Postat av: Ousa

Va kul! Jag är helt insnöad på styrketräning (över 10år nu). Så fråga på om du vill ha tips om övningar ovs. =) Maskinen närmast är en magmaskin (situps), sen är de en ryggmaskin, efter de kommer en med cables i där kan du göra många olika övingar. Den i högra hörnet högst upp är en ytterligare ryggmaskin. Där gör man olika latsdrag bland annat. Kör på!!!

2010-12-18 @ 09:00:18
Postat av: Helena

Tack för hjälpen. :) Dä ä ju perfekt att jag har en expert att rådfråga. Det kommer nog ploppa upp en och annan fundering och obegriplig maskin med jämna mellanrum. :) Jag måste lära mig vad allt är, och sen komma på nåt bra "program" jag kan köra. Jag är ju väldigt klen och lealös. Jag börjar inte på noll, jag börjar på minus 5 typ. :)

2010-12-18 @ 11:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback