En ny tanke...

...kom jag på inatt. Jag ska börja med LCHF. Fan va det nog passar mig bra. Det är "bara" att sluta med socker och kolhydrater och frukt och allt som växer under jord. Det är sånt som läggs på hög i kroppen och omvandlas till fett om man inte motionerar bort det. LCHF kommer lösa alla mina problem. Man äter riktigt fett i maten och blir mätt länge. Jag brukar bli hungrig nästan på en gång efter maten annars. Man behöver inte småäta mellan måltiderna, och om man behöver det så lägger man till mer fett i maten bara. Man får inga blodsockerfall och inga vrålakuthungerattacker som jag får varje dag. Då måste jag äta på en jävla gång annars blir jag helt svimfärdig å skiiiitförbannad. Appropå skit så blir magen lugn med LCHF oxå. Man behöver inte äta fibrer, för man äter inte sånt som tarmarna stockas igen av. Man behöver bara gå på toa MAX en gång om dagen. Man äter sig mätt och belåten, och man får tillåmä dricka rödvin och whiskey?! Och man får fuska ibland. Men ju striktare man kör ju snabbare går man ner i vikt.
Min frukost idag: 1 burk makrill, 2 ägg, ost och kaffe. Man får äta allt på mackan, utom själva mackan. Det gör inget, för jag har verkligen börjat tröttna på mackor. Bröd bara sväller i munnen.
Min vikt denna morgon: 59,1 kg.
Väger mig igen om en vecka.
(Dumt att utesluta socker såhär i jultetider...?! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback