Jaså?

Ni undrar hur det går med mitt LCHF?
Det går utmärkt. Jag har inte blivit godis eller sockersugen en endaste jävla gång. Det är faktiskt så att jag har mått lite illa när jag ätit nåt sockrigt.. Jag har nämligen ätit ett par saffransbullar som jag bakade häromdan, men annars ligger dom väldigt safe och orörda där i frysen. Förut sprang jag å tinade en bulle stup i kvarten. EN pepparkaka har slinkit ner oxå, men det var inte ens gott?! jag har gått ner lite mer än ett kilo. Fast det är ju bara vatten, som man tappar i början. Jag känner mig inte nå svälld alls. Fast jag äter fett hela tiden. Rätt fett!
Jag orkar inte räkna hur mycker socker och kolhydrater jag får i mig per dag... för det ingår ju i allt typ. Tomatpuré, påläggsskinka, buljong... mm. Så strikt får man inte va. Jag tar bara bort det mest uppenbara. Ska bli jävligt intressant å se vad det står på vågen i slutet av veckan. För jag kanske bara tappar vätskevikt nu, och sen går upp i vikt igen?!
Jag har beställt lite saker från www.lchfbutiken.se. Ingredienser till bröd och glögg blandannat.
Så, nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback