Hell of a night.

Inatt var nog värsta natten i Veras historia...?! Hon hade feber, var gnällig och vägrade sova. Hon ville ha nappen men spottade ändå ut den p r e c i s  h e l a  t i d e n ! Hon skulle äta var och varannan timme. Å när hon väl slumrade till ibland kunde jag inte sova för jag var tvungen att ligga å hålla koll på henne...?!
Å inte nog med det, jag råkade hälla kokande vatten över foten igårkväll, så jag brände min pektå(?) totalt! Låter löjligt, men det sved så jag mådde illa och jag tyckte väldigt synd om mig själv. Samtidigt började Vera skrika och ville bara bli runtburen, så jag stod med henne över axeln och gungade och guppade på ett ben, med andra foten i frysen (dålig idé)... tills frysen började tjuta, som den gör när det blir för varmt. Då ställde jag mig med foten i badkaret och spolade kallt vatten istället (bättre idé). Sen hade jag en socka full med isfjärilar på mig hela natten. Nu är det bra.
Vi gick upp före 8 i morse, för då gallskrek Vera och skulle ha flaska.
Vid halv 10 kom Pilla å hälsade på. Jag fick köpa ett Fisher Price babygym av henne extremt billigt, å så fick Vera mysiga fleecekläder i present och ett kort som dom hade skrivit jättegulligt i. Tack tack. Pilla ska föda ut en kompis till Vera närsomhelst nu. Dä ska bli skoj!
Kolla va flashigt. Man kan tillåmä bygga om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback