I min mage just nu...

En helnöjd punkare med 6 tår och 0 fingrar? Jag har inte knarkat, jag lovar. Jag har inte ens sprayat med Otrivin comp fast jag verkligen, verkligen behövde en dos igår. Ni vet mirakelsprayen som tar bort både nästäppa å rinnsnuva. Den får inte jag använda!!!

Sånt här sitter jag å googlar om dagarna;

- Gravid makrill - gravid fetaost - gravid mozzarella - gravid hårfärg - gravid Otrivin comp.. osv osv.

Det roliga är att vad jag än ska googla så kommer det upp som förslag efter bara några bokstäver. Det betyder att det är vanliga googlesökningar?

Min mage är bautastor. Antingen så beror det på att jag har TRE punkare i magen, eller så kan det bero på att jag har ätit konstant i 3 månader utan att röra på mig det minsta. Hmm.


Kommentarer
Postat av: Tant?

ÄR DU MED BARN?!

Ska jag bli tant Reine!?

Postat av: Yä män.

:) Det verkar så. Fast inget vet man ju säkert förrns det dära ultraljudet om nån månad.

2010-02-25 @ 19:09:53
Postat av: Moa

oh! det är officiellt nu! :D

2010-02-27 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback