MAT!

Idag har jag vart på Cheapy å köpt mig en ytterdörr för 1500 spänn. Halva priset. Det var ju ett jävla klipp tyckte jag. Å så när jag ändå var där köpte jag 10 liter latexfärg som ja ska måla med i källarn. Ska bli skönt med en ny dörr. Den vi har nu är fucking useless. Drar kallt och så. 
Va hemma hos Pia Å Lasse å hälsade på sen. Fick kvällsmat och fika. Sen åkte Nippe till jobbet å jag åkte till Rölö. Fick kvällsmat och fika - Igen. Jag var en riktig jävla snyltgäst idag kan man säga. Nu är min mage sprängfylld och jag kan knappt röra mig. 
 När jag kom fram till Rölö "la" jag min mobil i snön. Den gick sönder. Direkt! Måste köpa en ny alltså. Fifan.
Nu ska jag kolla klart på Julie & Julia. Den var ganska skön den filmen. Om man bortser från Meryl streep som har jävligt irriterande röst. Men den handlar om mat. Å det tycker jag ju om. Det ligger mig varmt om hjärtat, och runt midjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback