Skendräktig?

Sitter och läser om olika missfallstyper. En lurig jävel är "missed abortion". Fostret kan leva för fullt ena veckan och sen bara dö eller lösas upp som en brustablett. Men det kommer inte ut så man märker inget. Å kroppen fortsätter tro att den är gravid, å magen kan fortsätta växa å allt. Sen när man ska på ultraljud så hittar man ingenting. Poff borta. Så är det säkert med mig. Jag har ju knappt haft nå symptom. Å när jag har vart hos barnmorskan så har dom inte kollat hjärtljud å sånt som alla andra verkar få göra. Jag trodde jag skulle få göra det i onsdags, men nähädå.
Det står oxå att man kan känna livmodern nedanför naveln nu, som en mjukboll. Dä kan fan inte jag. Ingen boll här inte. Bara fläsk.

Kommentarer
Postat av: Moa

jag gillar grejen på sidan av bloggen där man kan följa med i utvecklingen av bejbin!

sen ska du inte läsa sånt där om bäbisar som löses upp som brustabletter, det är ju bara läskigt!!!

2010-02-27 @ 21:43:28
Postat av: Hoe

Ja visst ä den cooool.

Nej jag vet. Men man ska tro det värsta å hoppas på det bästa. Det är min filosofi.

2010-02-28 @ 00:52:44
Postat av: Moa

haha, jag det är en bra filosofi.

2010-03-09 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback