Skandal

Dom har gjort om på bloggen ser jag. Det va ett tag sen jag bloggade. Nu har jag nåt jätteviktigt att berätta. Det har jag inte haft tidigare.
Jag har betalat för 16 nr av Hemmets journal och inte fått en enda tidning. Alla har blivit skickade till min gamla adress på nygård. För tidningen delas ut på morgonen, å då funkar inte eftersändningen. ÖÖH!? Jag känner mig lurad på konfekten så att säga. Jag skulle få 6 nr som kompensation. Då ligger jag bara 10 minus då. FUCK U HEMMETS JÄVLA KUKJOURNAL!!! *Välter köksbordet och kastar stolen i väggen*

Appropå hemmets journal så ska jag köpa stickpinnar och garn imorgon. Jag ska börja sticka. Det är ju roligt?!
Måste bara uppdatera mina kunskaper lite.

Jag gör såna här streck när jag ska byta samtalsämne, för annars blir allt bara ihopskrivet i en enda röra. Hur många rader jag än hoppar med enterknappen. Iaf så ser det ut så ur min macsynvinkel. Jag vet inte hur folk med PC ser min blogg. Allt blir helt mupp med mac. Ser ni mig överhuvudtaget? hallåå?

Vet ni vad det konstigaste är? Min HJ har hamnat i typ "Achmabdullahs" postlåda i 16 veckor utan att utdelaren reagerat på att det faktiskt står Bergman på tidningen. Å det värsta är att dom kanske inte ens kan svenska i den familjen. Dom kan inte göra korsorden. 20 sidor korsord i varje nummer har blivit bortkastade. Dom lagar inte recepten, för dom äter inte sånt. Dom kan inte läsa artiklarna eller mycket nöje-sidorna. Thats just so sad.

Kommentarer
Postat av: Moa

men vad då? du ska få 16 nummer, alla tidningar skickas fel, o då kompenserar de dig med 6 nummer? då måste du ju få 16 + 6 extra nummer, annars är de bara anusar, tycker jag iaf.

2010-02-14 @ 22:20:43
Postat av: HJ-HATER!!!

I know. Dom är störda!! Hur ska jag veta att tidningen inte räknas med i eftersändningen om deras räkningar å annan post gör det lixom. Daah!!

2010-02-14 @ 22:39:58
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

Postat av: ellinor

orka att dem gör så ;S

2010-02-14 @ 23:51:12
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback