Bad korvs or shrimps

Det är HETT idag! Har jag ens varit utanför dörren? Nej. Vi skulle till sthlm/vaxholm idag egentligen, meeen jag blev lite matförgiftad igår så jag hade en släng av superdiarré och tokhalsbränna och mådde illa inatt. Jag trodde det var vårat vatten som var dåligt, för jag började må dåligt efter att jag gick upp å drack. Men målle hade spytt 3 ggr och jojje hade jätteont i magen... and we all ate from the same fucking chorizokorvs yesterday. Korven eller räksalladen måste vara boven i dramat. Tack för att jag hade köpt Losec så halsbrännan gick över efter ett par timmar. Det var nå grymt äckligt. Det hjälpte inte ens att sitta upp, som det brukar. Jag var nära å spy hela tiden.

Nu håller vi (mest jag) på å tapetsera klart köket. Det blir 80-talsgrönt och fint. Svettigt är det! Har inte ätit sen frukost. Hungrig! Pizza är på ingång... sen tapetsera klart runt fönstret...å sen kanske ett kvällsdopp nånstans.
Imorrn gör vi väl ett nytt vaxholmsförsök. Vi ska hälsa på Emil å äta mat. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback