Big mama, big baby

Var hos barnmorskan idag. Mitt blodtryck åker lite uppoch ner. Nu låg jag på 110/65 eller nåt. Det är bra. Jag vill inte ha högt inte. Korvens hjärtslag=145. SF-måttet = 32 ! Det är alltså livmodern dom mäter. Den hade stuckit iväg från sin fina jämna perfekta linje upp till övre delen på kurvan. Men det gjorde inget sa hon. Den växer mer ibland, å den chillar lite mer ibland... tydligen. Men fortsätter den upp i full fart så kanske jag kommer föda en jätte...?!

Nu har vi inhandlat tapeter till köket. ÄNTLIGEN. Men jag ångrade färgen när jag kom hem. MINTGRÖN. Varför tog jag inte bara ljusgrå? (Vi valde ur 99kr-lådan så alternativen var få.) Ska bli intressant å se hur det blir. Jag kan nog fan inte hålla mig. Jag slänger upp dom där jävla våderna på en gång. Utan förarbete! Bye bye blåbärstapet!

Kommentarer
Postat av: Moa

oh! då måste du lägga in före o efter bilder!

2010-07-09 @ 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback