Hips dont lie!

Jag har fetont i höfterna. Vet inte vad det kan bero på riktigt. En blandning av stockholm maraton och enformiga sovställningar kanske. Jag kan ju bara sova på sidan, å då får man ordentlig pain in da hips. Axlarna å öronen kan oxå kännas jävligt mosade. Man måste bulla upp med kuddar överallt. Under höften, mellan knäna, massor under huvet, ett par st framför sig som man typ kan hänga med armen över så magen inte ligger för hårt mot madrassen....å så...typ.


Det kan gärna få komma lite regn tycker jag. Gräsmattorna är gula och det är alldeles kvavt ute. Det hjälper inte ett dugg att öppna fönstrena. Det finns ingen syre. Svettiga nätter, svettiga dagar. Helt okej väder, om man bor i ett hus, med trädgård och egen badplats....!?

Skulle behöva städa, diska och tvätta. But no. För drygt för rygg å höfter att stå å diska, och det är helt uteslutet att dammsuga och bära tvätt. Idag ska jag bara ligga och vänta på bättre tider. Ge mig regn (utan åska)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback