Ja änte bitter men...

... Nippe sitter i solen på en uteservering på Vaxholm och käkar trerätters, som bland annat innehåller en saftig entrecote. Det är svensexa... och 20% rabatt i baren. I baren köper man alkoholhaltiga drycker. Det är väl såna där man blir glad av? Jag kommer inte riktigt ihåg...

Vad jag gör? Jag sitter hemma höggravid och har precis ätit rester från gårdagen. Makaroner å korvstroganoff. Till det drack jag mjölk. Efterrätten bestod av 2 negerbollar som smakade smör och gjorde mig illamående.

Såhär ser jag ut oxå. 71, 2 kg. (Har gått upp 15 kg.) Det är tur att arslet är nästan lika stort som magen så jag kan hålla balansen.

Kommentarer
Postat av: pernilla

vilken fin mage :)

2010-08-01 @ 19:52:52
Postat av: Helena

Tack. :) Den växer skitfort nu. När jag sitter ner kan jag ställa kaffekoppen på den. Jättepraktiskt. :P

2010-08-01 @ 20:40:08
Postat av: pernilla

jo jag vet :) man behöver inte ha något bord :)

2010-08-02 @ 10:15:22
Postat av: Renée

Fan vad SNYGG du är!

Drömde om dig härom natten ;)

Puss

Postat av: Annika L

Hej Helena! Vilken fin mage du har! Och vad snygg du är, hot mama! Jag är avis, jag vill också få barn fast mest vill jag nog bara shoppa massor till bebisen. Jag får väntar några år till.. Lycka till med allt! Kram

2010-08-06 @ 15:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback