Shopalot

Idag har vi shoppat skiten ur erikslund i västerås.
Barnens hus fick sig en rejäl omgång. Samt Mediamarket, Nisses, Tati, affären under Tati, Jula...! Mina fötter gråter!!!!

En positiv sak med att vara fet är att man inte kan förköpa sig på kläder eftersom inte ett skit passar.

Innan Västerås hängde vi på arbetsförmedlingen i över en timme. Vääärldens längsta kö. Jag skulle redovisa mina sökta jobb och göra en "påanmälan" till a-kassan för jag inte kunde komma igår... men det visade sig att kärringen glömde avanmäla mig igår när jag ringde, så jag blev inte utan pengar en endaste dag. JiHoo!

Nu har jag lagt mig i sängen med fötterna högt och svept en skål med glass. Lillen är helt vild. H*n sparkas så hela magen rör sig. Man ser hur den förflyttar sig runt under huden, och man känner minsta rörelse den gör. Rätt sjukt. Jag borde få panik. AAAAaHHH, Jag har en levande människa i magen!!!!!! Men nä, det är bara trevligt!
(Förresten hudbristning nr 1 var falskt alarm. Det var nåt annat.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback