Barbamoster

Idag har jag vart barnvakt åt Oliver. Han tycker INTE om att sitta still. Vem fan vill sitta i soffan med en fet kärring å titta på Gnottarna när man kan utforska världen?! Men det är bara att låta han krypa runt på golvet så är han nöjd, eller sätta han i stolen och ge honom en slev att banka med. Det funkar oxå bra. Och "kaka..."

Jag fick massa feta kuddar av Jäjk å Charlotte idag. Tackar! Jag kommer sova som en fakkin´ prinsessa med dessa! Eller inte prinsessa kanske... men som en gris!
- help?!

Förkyld är jag i vanlig ordning. Snorar å hostar. Det går inte över. Jag har inget immunförsvar. Min kropp har viktigare saker att sysselsätta sig med än att ta hand om mig och alla mina virusar å baktusar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback