v 34

Såhär står det på libero.se;
"OK, det är vecka 34 och "bara" sex veckor kvar. Det kan kännas som en hel evighet när du väntar och längtar efter att få din kropp tillbaka. Ibland undrar man om de kvinnor som säger "nu är det bara sex veckor kvar" någonsin varit gravida..."

Å det stämmer så bra.
Fatta va härligt det kommer vara att kunna låta nippe bära på h*n ibland oxå, och va underbart att äta förbjudna saker som salami och brieost, rött kött och vakuumförpackade pålägg, kunna ligga och sova på mage.... och hoppa å skutta å dammsuga utan att braka ihop. TjoHooO!!
(Dvs om jag inte bryter svanskotan, höften eller ryggen eller nåt när jag föder...?!)

Det ska bli kul och se vem som ligger därinne egentligen. Jag har ingen aning. Jag kan inte ens tänka mig vem det kan vara. Är det en dotter har vi namnet klart, men om det blir en son så blir det lite klurigare. ALLA tror att det blir en tjej. Jag tror nog det blir en boy. Men det kvittar verkligen. Bara den är frisk och allt går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback