87 dagar kvar till BF

Är man nå manisk när man är gravid då? Min hjärna kretsar inte kring nånting annat. Jag är i en bäbisbubbla. Det kanske ser ut som att jag kollar på tv, men jag sitter typ å planerar vilken färg det ska vara på spjälskyddet. Jag googlar spjälskydd ett par-tre gånger om dagen. Jag kollar IKEA, Blocket och tradera 10 ggr om dagen. Vad ska jag ha för gardiner, madrass, sängkläder? Inte bara barngrejer måste fixas. Jag måste tapetsera om köket och köpa nytt köksbord. Jag måste fixa lampor överallt. Nya hallmöbler, sovrumsmöbler...! Jag har oxå kollat ut allt jag ska köpa till badrummet. Det ska vara "färdigt" och fint överallt. Jag är bokstavligen en skata som bygger bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback