Arbetslös och energilös

Nu när jag har jobbat färdigt på rixvideo så börjar viljan att kolla på film komma tillbaka. Jag spydde på film där ett tag. Det fanns INGEN jag hade lust att se. Vem vill ta med sig jobbet hem lixom? ! Men nu vill jag se ALLA.

Var på arbetsförmedlingen idag. Dom sa att jag måste söka massa jobb. "Du kan ju ta ett sommarvik!?" Yeah right. Vem vill ha en gravid flodkossa med ont i ryggen och ett jävla humör över sommarn? Ska jag sitta i kassan på ICA tredje trimestern å svettas å ha foglossning å förvärkar å vara förbannad och deprimerad?! No thanks!

Jag kan knappt gå promenader längre. Jag får ont på nya ställen hela tiden. Trött är jag oxå. Konstant. Jag har bara sovit i flera dagar känns det som. Igår sov jag hela eftermiddagen, kvällen och natten. Ändå är jag trött idag. Har ingen lust att vara uppe å göra saker. Ingen motivation.
Nu ska jag äta en ugnspizza. DET har jag iaf motivation till! Det roligaste i livet är att äta. Sen ska jag stänga in mig i sovrummet å dra ner persiennerna för idag.  Hej.

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha! det verkar vara så underbart att vara gravid! bra att du börjat se filmer igen- det är ju faktiskt jätte kul (om filmen är rolig, i annat fall kan det vara jätte läskigt eller kanske jätte sorgligt att se på film...)!

jag vet inte vad foglossning är, men det låter inte som om man vill ha nåt socialt jobb när man får det. fast det är säkert ingen fara, det är nog bara att söka en massa jobb, o skriva med att du är gravid i ?? månaden (eller om man räknar i veckor?). då får du säkert inget. men kan säga till ams att du sökt. :D

2010-06-04 @ 10:51:44
Postat av: Helejna

Ja det är fantastiskt vad mycket olika sorters krämpor man kan få ! :) Jag vet inte heller vad foglossning är, men jag har hört att man kan få´t iaf. :P

Jo det är bara å söka på å hoppas på det bästa... eller sämsta... eller hur man nu ser på saken?!



Det dryga nu när man vill se film är att man måste HYRA! För jag orkar inte sitta å ladda ner å sen kolla på datorn. Nu har jag hyrt på kolsva handel iaf. 35 spänn.

2010-06-04 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback