Monday

Vaknade i min skönaste skönhetssömn av väckarklockan i morse. Det var CV-seminarium på arbetsförmedlingen. *Tjohoo*. Jag kom iväg sent och körde som en dåre in till stan. Eller... 10 km för fort kanske.... Vilket ändå är rätt hastighet, eftersom mätaren i bilen tydligen visar 10 km för lite..!? Jaja. Jag kom i väg sent och körde i rätt hastighet in till stan. För sent kom jag iallafall, som vanligt.

Det var slut efter en timme (tackochlov). Då åkte jag hem till Jäjk och Olle. Fick mat och kaffe. Vägde mig, i vanlig ordning, eftersom jag inte har nån våg hemma. Vägde 66,8 kg efter maten. Yeah.

Sen har jag sovit och tvättat och varit ute å gått.
Min promenad blev ganska obehaglig. Jag blev förföljd av en psykopatunge ända från porten. Genom Kolsva cyklade hon sakta sakta 3 meter efter mig. Bytte jag sida på vägen bytte hon sida. Stannade Bilbo å sket så stannade hon oxå och sket. (Nä, okej det gjorde hon inte. Men hon stannade). Gick jag där en cykel inte kan åka så åkte hon runt å snart var hon bakom mig igen. Något irriterande. Jag var tvungen att gå hem till P & L för att skaka av mig henne. Det funkade. Sen fick jag fortsätta ifred. Jävla unge. Skaffa facebook å förfölj människor som normalt folk för fan!?

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha! jag ÄLSKAR bilden du lagt in för att verkligen demonstrera vilket litet psyk hon var!!

2010-06-16 @ 22:06:15
Postat av: Helena

Det där var faktiskt the actual picture of her som jag tog med mobilkameran. :-O

2010-06-18 @ 17:24:49
Postat av: Moa

lääääskigt..!

2010-06-22 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback