Realitycheck

Vad jag gör om 10 år...
Förmodligen så hoppar jag av efter 9:an och flyttar till Stockholm och blir "klottertvättabortare". 90 spänn i timmen i 3 år. Eller så flyttar jag nånannanstans o blir nåt annat...! Men sen flyttar jag iallafall till Halmstá och börjar plugga på komvux i 3 år. Utbildar mig till bartender...och kock. Sen börjar jag jobba på nåt hotell, eller ute vid Tylösand eller nåt sånt. I en trevlig bar iallafall. Jag ska jobba mellan 20:00-02:00 varannan natt. Efter nåt år flyttar jag nog utomlands och jobbar som bartender där i nåt år, men sen flyttar jag till Sverige igen. Antingen ska jag bo i dalarna eller neråt. Typ...Halmstá igen. Då ska jag träffa en assnygg och rik grabb som jag gifter mig med, och får 2 barn mä. Sen är jag väl klar...och då jobbar jag som kock, och ibland som bartender...!

Helena Bergman 8C
10 år senare.
  • Hoppade av efter 9:an? - Ja.
  • Blev klottertvättabortare? - Nej. städerska å videobutiksbiträde.
  • Flyttade till Sthlm, Halmstad, dalarna eller utomlands? - Nej, Köping....
  • Pluggat på komvux? - Ja, till och från.
  • Blivit kock eller bartender? - Nej men jag har försökt.
  • Träffat en assnygg och rik grabb? - Nja. Snygg men inte speciellt rik.
  • Fått två barn? - Nej men nr 1 är på väg.

Kommentarer
Postat av: Moa

shit vad kul!! önskar att jag också gjort nåt sånt när jag var liten!

2010-05-03 @ 23:08:07
Postat av: H

Ja. Det är kul å se hur ingenting blev som man tänkt !

2010-05-05 @ 11:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback