Den stora utmaningen.

Idag ska Nippe få välja Veras outfit!! Jag vet, det kan bli hursomhelst. Han har ju gjort ett par tappra försök förut, men han har lixom ingen känsla för det där. Idag får han helt fria tyglar.... med vissa riktlinjer; Det ska matcha, det ska vara smidigt att ta av och på eftersom vi ska till doktorn, och det ska inte vara för uppklätt eller nerklätt. Det här ska bli spännande.

Resultatet.



Jag blev positivt överraskad för den lyckade färgkombinationen till att börja med. För först var han inne på en röd body med röda strumpbyxor till... i olika sorters röd.. men så tog han sitt förnuft till fånga. Lite oversized body och undersized strumpor, men... detta hade hon iaf på sig på sitt första läkarbesök.
Träffade Emma och Wiggo därnere. Alla kolsvas bäbisar var nämligen där samtidigt?! Hon kommer och plockar upp oss imorron när vi ska på mammaträff. Skönt. Då kanske vi kommer hem ordentligt. Dom senaste onsdagarna har jag inte kommit hem utan att Jonne fått åka in å rädda oss. Först fick vi soppatorsk, och andra gången låste vi oss ute och fick bryta oss in i bilen med mejsel...!?


Kommentarer
Postat av: pernilla

det där känner jag igen :P .. har fortfarande en karl som ej kan välja passande kläder åt barnen :)haha

2010-11-16 @ 12:07:49
Postat av: Helena

Att det ska va så svårt.. :) Fast dom kanske inte bryr sig om sånt där helt enkelt. :)

2010-11-16 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback