I leksakskatalogen...

Käpphäst, brunbjörn, gunghäst, mjukishundar och...
...en glamourhäst med filt!?
Det här är alltså ingen vanlig häst. Den här pållen gillar glitter och glamour, festliga tillställningar, sena nätter, champagne och skönhetsbehandlingar.
Men den har ingen glamourös puffklänning på sig som man kanske tänker sig vore passande en glamourhäst.
Nej, den är inrullad i en filt. Som att den ligger och ska sova....?! Varför en glamourhäst som ligger å myser i en filt?? Det känns bara så konstigt alltihop? Vem kom på idén och varför?
Fan va jag stör mig på den här hästen alltså. Jag kanske har för mycket fritid...?!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej kusin! Jag hittade hit när jag satt och rotade i lillasysters blogglänkar. Jag håller med om att det var en jäkligt störande glamourhäst! :D

Postat av: Karin

Hejhej! Jag vet aldrig hur, var och när man ska svara när man "bloggkommunicerar", men här är ett svar i alla fall:



Ja, jäklars, hästar har ju inga horn, så det där var hur dumt som helst. : )



Kul att du uppskattade min blogg, jag gillar din också. Vi har nog något slags gemensam Bergmanhumorgenuppsättning. : )

2010-11-17 @ 21:15:31
URL: http://kak.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vet. Det kan bli väldigt förvirrande med kommentarerna. Men nu har jag svarat på din blogg iallafall. :)

2010-11-18 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback