Imponerad?

För att skryta... så gick jag en timmes promenad i skogen med hundarna imorse, innan frukost! Jag är så imponerad över min bedrift så jag måste blogga om det och hoppas att någon annan blir imponerad oxå!?!

Annars så hatar jag min lägenhet och har börjat slänga ut möbler och grejer som jag hatar ännu mer. Jag hatar att jag har massa saker som jag hatar i en bokhylla jag hatar bara för att fylla ut tomrum. Igår åkte åtminstone En hylla ut. Idag försvinner fler saker. Allt som jag är minsta lilla tveksam till ska bort, hur smärtsamt det än kan vara. Jag fick asdåligt samvete igår när jag slängde en trasig liten träkines. (En kines av trä alltså, som hade tappat fötterna). Jag velade länge, för den har ju en kompis oxå, och dom har alltid stått bredvid varann. Skulle jag slänga båda eller ingen eller den trasiga? Jag valde det sista, och nu får jag ångest igen bara jag tänker på det....!

Kommentarer
Postat av: Malin

Imponerad!! Det är mer än ja själv orkar göra! Mycke, mycke äre med allt! Men tids nog ska väl det också funka!



Varför vräker du ut alla möbler? Då blire bara tomt ist?

Vi seeees till helgen! =D

2010-11-22 @ 17:30:02
Postat av: Moa

hundarNA?! hur många har du?!!?

2010-11-27 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback