Today

Idag gick jag å Vera till affärn å köpte farsdag-prylar. Gick förbi P&L på hemvägen och lämnade en blombukett till Lasse. Sen slirade vi hem och bakade en cheesecake. Lite senare gick vi hem till P&L igen och hälsade på. Jäjk, Charlotte och Olle var oxå där. Dom hade köpt en astuff mössa åt mig!! Det var precis va jag behövde!
Sen gick vi hem å lagade mat tills nippe slutade jobba kl 18:00. Hemmarullade köttbullar i tomatsås å spagetti. För jävla gott blev det. Veras farmor och faster kom förbi och vi kalasade på cheesecaken. För jävla god blev den.
Vera gav nippe en present som hon med omsorg valde ut idag på ICA.
...En kundvagnspolett.

Vera har varit glad i två dagar. Inga skrikfester alls. Hon bara sover, skrattar och pruttar.
Nu började hon skrika direkt när jag skrev sådär... men hon är nog hungrig. Hennes mat sitter ju å bloggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback