Veras sovmorgon

Imorse var jag tvungen att gå upp tidigt och åka in till BM på efterkontroll. DÅ passar Vera på att ta sovmorgon. Jag plockade upp henne, bytte blöja och gav henne mat innan jag åkte sen somnade hon igen. När jag kom hem efter ca 2 timmar sov hon som en stock fortfarande. Nippe var hemma såklart. Han sov oxå. Sen gick jag ut med båda hundarna. En i taget. Hon sov fortfarande. Jag kokade kaffe och åt frukost. Hon sov. Sen efter 13:00 nångång var det dags att vakna. Tänk om hon ville sova så länge när Jag vill?!
Skönt att efterkontrollen är gjord. Nu kan man lägga det där bakom sig. Kul att man får sin journal med sig. Där står allt man gjort från alla besök på MVC till varenda detalj på förlossningen och efteråt. Fick recept på minipiller. Får se om jag börjar knapra dom eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback