Trafikvarning!

Igår satt jag bänkad på "fikastolen" hela dagen. Per, Josefin och Hampus var här. Å Pia kom förbi en sväng, å sen kom Jäjk å Oliver. Det är mycket småknattar med i bilden nu. Jag måste barnsäkra här hemma. Nej, jag måste flytta. Å sen barnsäkra!

Idag ska jag å Vera åka in till storstan och träffa massa mammor och bäbisar. Vera tycker det ska bli skitkul. Hon ligger här bredvid med ett stort smajl. Kan bero på att jag kittlar henne och gör fjantiga ljud oxå...! Det ska bli smånervöst att ge sig ut i trafiken..?! Jag har fan inte kört bil sen innan Vera föddes nångång. Å då max till Rölö eller nåt. Dä räknas ju inte som trafik. Sist jag körde glömde jag bort att man skulle använda kopplingen...?! Men.. det ska nog gå bra...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback