Vera är vrång.

Det gick bra att köra bil idag. Jag tog mig fram och tillbaka utan problem, men jag märkte av lite ringrost. Det var kul med mamma/bäbisträff. Det är nyttigt att träffa folk med samma fritidsintressen som en själv; torka spyor, byta blöjor och amma. Det är kanske inte världens roligaste samtalsämnen för andra folk, som inte befinner sig i bäbisbubblan lixom...?!

Ikväll har det vart skrikfest... som igår. Jag tycker Vera är lite vrång, vresig, sur, motsträvig, tvär, omedgörlig, ogin, avog, avig, ovillig, trilsk, vrångsint, tvärt emot....!? (synonymer.se)
Hoppas det bara är en liten period. Nu ligger hon i sängen, fortfarande vaken, och beter sig som en pundare med abstinens. Viftar, sparkar, dreglar, spottar ut nappen, letar efter nappen, stånkar å stönar. Hoppas vi sover länge sen. Hon borde va trött. Jag är trött.

Emellan skrikattackerna ikväll har jag totalmöblerat om. Jag fick superkrafter och flyttade möbler tunga som bly. Jag släpade in köksbordet i tvrummet, och det väger så in i helvete och är för stort för dörröppningarna. Jag å nippe hade problem att rubba skiten när vi var två lixom... å jag gjorde det själv!! *stöddig*. Men min rygg uppskattade inte mina utsvävningar alls.
Nu har jag inga möbler i köket. Vad ska jag ställa där då?

Kommentarer
Postat av: Malin

Knäpp du är! =D va ska du ha i köket nu då?

2010-11-01 @ 21:56:46
Postat av: helena

Just nu hänger jag tvätt där.

Men jag ska köpa ett litet köksbord.

2010-11-01 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback