6 dagar kvar.


Inatt kommer den. Eller.. iaf inom 2 dygn. Ja, det tror ja...  vi säger så.

Idag kom Rölögänget med smörgåstårta ! Helt utan vidare. Värsta förmiddagsfesten det blev. Sen drog jag, Jäjk och Olle till V-ås lasarett och gjorde bentäthetsprov på Jäjk. Vi åkte gamla vägen i vanlig ordning. Jag vägrar åka på motorvägen så länge jag är preggo?! Jag tycker alltid det är olyckor, och totalstopp och ombyggnader å grejer där, och skulle jag bli tvungen att stanna i en kö så skulle jag få PANIK och börja tokföda på plats.

Jag har haft min 93-åriga granne på besök oxå. Hon plingar på ett par ggr om dagen av olika anledningar. Oftast ska vi låsa upp hennes dörr. Ibland frågar hon vilken dag det är. Idag skulle hon ha tag på färdtjänst....men hon visste inte vilket nummer det var eller nånting?!  öhh... så jag ringde taxi å yrade ett bra tag... sen fick ja till slut en bil hit, för hon skulle till banken i Köping. Men när bilen var här ville hon inte åka med längre!? Ojojoj. Jag tycker hon borde få bo på ett hem snart?! Annars får jag ringa hemtjänsten och säga att jag vill börja ta ut lön?!

Nu ska jag vila lite. Jag har ett långt å slitsamt dygn framför mig....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback