Lars Ohly

Jag har gröt i hjärnan. Jag glömmer saker väldigt fort och jag har ingen koll på vilken dag det är?! Tur att dagarna mest handlar om bajsblöjor och mjölkning. Inte så mycket att memorera. Man märker ju när det luktar och man hör när hon är hungrig lixom.

Imorron ska jag till BM och kanske plocka bort lite stygn eller nåt...?! Jag hoppas att jag ska kunna röra mig bättre efteråt. Jag skulle vilja gå ut å gå med Vera och Bilbo. Ut i SOLEN innan den försvinner. Jag blir ju genomskinlig av att sitta inomhus å mögla.

Imorrn är det hembesök från BVC oxå. Då ska vi se vad min lilla gris väger. Jag vägde henne själv igår och då hade hon gått upp ett halvt kilo eller mer...! Om det är mycket eller lite vet jag inte.
Jag själv har gått ner 7-8 kg sen kaggen. Nu väger jag ca 65 kg. 10 till ska bort. Kommer jag bara utanför dörren nångång så ska det väl gå bra...?!

Nu ska jag lyssna på Lars Ohly. Han ä så gyyyllig med sina små kanintänder...?!
Go Left!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback